بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

11 نکته کلیدی برای نظم دهی به لوازم آرایشی

11 نکته کلیدی برای نظم دهی به لوازم آرایشی
اگر از علاقه مندان به محصولات جدید آرایشی و میکاپ هستید و نمی توانید جلوی اشتیاق به خرید وسایل آرایشی جدید را بگیرید ما شما را درک می کنیم . با افزایش تعداد محصولات میز آرایشی شما هم هر روز شلوغ و شلوغ تر میشود صرفنظر از اینکه لوازم آرایشی از قبیل ریمل ، ضد آفتاب ، سایه و غیره را کچا نگ می دارید کم کم با گذشت کمبود جا می تونه برای شما دردسر ساز بشه و شما رو از یک خانم منظم و مرتب تبدیل به یه خانم شلخته کنه ! . خبر خوب اینه که راهی وجود دارد که همه محصولاتتان را به طور مرتب در کنار هم نگه دارید توی این پست می خوام چند تا راه حل منحصر به فرد بهتون بگم پس با کژال همراه بشوید .
توی این پست می خوام به یه سوال خیلی مهم پاسخ بدهم:

بهترین راه نظم دهی وسایل آرایشی و میکاپ چیست ؟
از روشویی استفاده کنید
 
شخصی که روال مراقبت از پوست را در آینه انجام می دهد

نه تنها آرایش روی روشویی باعث می شود احساس کنید که کاملاً سلطنتی هستید، بلکه یک راه عالی برای نظم دهی محصولات آرایشی شما نیز می باشد. داشتن یک فضای اختصاصی برای آرایش روی روشویی به این معنی است که می‌توانید همه وسایل خود را بچینید و در یک نگاه ببینید که چه چیزی دارید در حالی که برای بیرون رفتن آماده می‌شوید. بسیاری از آنها با تعداد زیادی کشو عرضه می شوند که به شما امکان می دهد محصولات خود را بخش بندی کنید.
 
 
از نظم دهنده کشو استفاده کنید

نظم دهنده های کشو به گروه بندی و  بحش بندی انواع محصولات خاص با هم کمک می کنند. آنها همچنین می توانند به جلوگیری از چرخش وسایل شما در کشو کمک کنند.  نظم دهنده های کشو به شما امکان می دهند محصولات خود را به صورت عمودی روی هم قرار دهید که باعث صرفه جویی در فضا می شود. به علاوه، در بسیاری از مدل‌ها می‌توانید قطعات اضافی بخرید، بنابراین با افزایش مجموعه وسایل زیبایی‌تان، فضای ذخیره‌سازی شما افزایش می‌یابد.
 
نظم دهنده شفاف بخرید
 
نظم دهنده‌های شفاف  به شما این امکان را می‌دهند که محصولاتتان را ببینید— اگر بتوانید آن ها را ببینید، به احتمال زیاد از آن استفاده خواهید کرد، و اگر نتوانید آن را ببینید، احتمالاً آن را برای مدت زیادی حتی لمس هم نخواهید کرد. وقتی  عجله داریدیا استرس دارید، فقط می‌خواهید چنگ بزنید و بروید،  نظم دهنده های شفاف می‌توانند در این مورد کمک کنند.
 همیشه لوازم آرایشی را در یک فضا با دما و رطوبت کنترل شده نگهداری کنید. از قرار دادن محصولات در حمام هایی با تهویه ضعیف یا زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید، زیرا این امر می تواند کیفیت، کارایی محصول را مختل کند و ماندگاری آن را کاهش دهد.
 
از یک آینه با فضای قفسه استفاده کنید

اگر می خواهید آینه بخرید می توانید با یک تیر دو نشون بزنید و آینه ای بخرید که دارای قفسه بر روی خود باشد در این حالت م یتوانید  وسایل خود را بالای آینه خود قرار دهید وچیزهای مورد علاقه شما به این راحتی گم نمی شوند. با این کار هم آینه دارید و هم نظم دهنده لوازم آرایشی.
 
 







براش های خود را در نگهدارنده ( هولدر ) نگه دارید
 
برس های آرایش در شیشه

نگه‌داری براش های آرایشی شما یک چالش دائمی است - آنها می‌توانند روی هم جمع شوند و به سرعت کثیف شوند، و  این سوال همیشگی وجود دارد که چگونه مطمئن شوید که برس‌های کوچک تان  گم نمی‌شوند. به دنبال نظم دهنده ای باشید که محفظه های مختلفی دارد—به این ترتیب می توانید براش های چشم، لب و صورت خود را جدا نگه دارید.
برای جلوگیری از آلودگی،  وقتی از برس‌های آرایشی استفاده نمی‌کنید، آن‌ها را بپوشانید، به خصوص اگر در مکان‌هایی مانند حمام یا اتاق‌های پر گرد و غبار باقی مانده باشند.
 
 
 اسفنج های آرایشی را روی پایه اسفنجی ذخیره کنید
 
اسفنج آرایشی پایه دار

اسفنج های آرایشی می توانند به محلی برای رشد میکروب ها و باکتری ها تبدیل شوند، به خصوص اگر به درستی تمیز و نگهداری نشوند.  آنها را در یک پایه نگهدارنده اسفنج نگهداری کنید. پایه ها به اسفنج ها کمک می کنند تا به طور موثر خشک شوند و با لمس سطوح دیگر آلوده نشوند.
 
 
لاک های ناخن را روی نظم دهنده نگهداری کنید

همه ما دخترها می دانیم عاشق این هستیم که لاک های زیادی داشته باشیم اما بعد یه مدت تعداد لاک ها زیاد و زیاد میشه و نگهداری آنها مشکل میشه به جای اینکه همه آنها را در یک کشو یا روی میز آرایشی یا روی دراور بیندازید، از یک نظم دهنده استفاده کنید تا آنها را طوری نمایش دهید که گویی هنری هستند.
 
کشوهای خود را برچسب بزنید
 
همانطور که هر عاشق زیبایی می‌داند، زمانی که تعداد زیادی محصول برای مرتب کردن دارید، کشوها یکسان به نظر می‌رسند. این جایی است که برچسب زدن وارد می شود - برای محصولات صورت، محصولات چشم و محصولات لب، برچسب های ساده بسازید. یا اگر دوست دارید محصولات خود را بر اساس برند مرتب کنید، می توانید یک برچسب جدید برای کشوی هر برند ایجاد کنید.
 
محصولات پر استفاده را از چپ به راست ذخیره کنید
 
یک آرایش ساده دارید؟ محصولات خود را در کشوی خود از چپ به راست و به ترتیب مواردی که برای آرایش سریع‌تر صبحگاهی استفاده می‌کنید مرتب کنید، این کار به شما این امکان را می‌دهد سلول‌های مغز خود را برای تصمیم‌گیری‌های مهم‌تر در روز بعد ذخیره کنید. واقعا چه کسی به خستگی تصمیم قبل از صبحانه نیاز دارد؟
 
سازماندهی پالت سایه چشم بر اساس تن رنگ
 
در روزهایی که نیاز به ظاهری خاص دارید، بررسی ده ها پالت سایه چشم شما ممکن است دشوار باشد. هنگامی که بدانید دقیقاً چه نوع مدل سایه چشمی را می خواهید بدست آورید، از گروه بندی پالت های سایه چشم خود بر اساس رنگ های گرم، رنگ های سرد و رنگ های خنثی استفاده کنید.
 
 
محصولات آرایشی شکننده در هنگام سفر
سفر با لوازم آرایشی می تواند یک کار دلهره آور باشد، از محدود کردن محصولاتی که باید استفاده کنید تا نحوه بسته بندی استراتژیک آنها به طوری که فضای کمتری اشغال کنند و ایمن بمانند. برای اطمینان از اینکه پودرها و محصولات شیشه ای محبوب شما بدون ترک باقی می مانند آنها را بپیچید.من توصیه می کنم یک پارچه ضخیم و محافظ را دور محصولات شکننده مانند پالت سایه چشم، هایلایتر و بطری های شیشه ای بپیچید. سپس محصولات پیچیده شده را در یک کیسه ضد آب قرار دهید."
 
 
 

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.