بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

10 ترفند برای این که یخچال کوچک شما دو برابر بزرگتر شود

10 ترفند برای این که یخچال کوچک شما دو برابر بزرگتر شود



از یک کارتن تخم مرغ به عنوان قفسه چاشنی استفاده کنید
 یک کارتن تخم‌مرغ خالی برای نگهداری بطری‌های خردل و سایر چاشنی‌ها در درب یخچال استفاده کنید —بیشتر بطری‌ها را کاملاً در حالت وارون نگهداری می‌کند.

 
از شلف یا تقسیم کننده برای رسیدن به پشت یخچال استفاده کنید

 
اگر حتی قبل از اینکه فرصتی برای خوردن غذایتان داشته باشید، متوجه می‌شوید که غذایتان فاسد می‌شود، ممکن است مقصر دیدتان باشد. اگر نمی توانید به راحتی غذای پشت یخچال را ببینید و به آن برسید، احتمالاً اجازه می دهید فاسد شود .یک تقسیم کننده ساده را روی قفسه بیندازید، درست مانند کابینت‌هایتان، تا بهتر به تمام یخچال خود دسترسی داشته باشید.
 

 
از سطل های پلاستیکی در فریزر کشویی خود استفاده کنید

 
فرم یخچال در طول سال ها تکامل یافته است و شامل یک کشوی فریزر عمیق و عریض در پایین است - عالی برای دستیابی به داخل، اما نه چندان کارآمد سازماندهی شده است. تا الان یعنی. راه حل؟ سطل های پلاستیکی  غذاهای صبحانه، سبزیجات و تنقلات  را در ظروف مختلف طبقه‌بندی کند.


 
محتویات فریزر را با مداد روغنی برچسب بزنید
 
اگر بعد از تمام تلاش‌های شجاعانه‌تان برای نظم دهی فریزر، هنوز هم مشکل دارید از یک مداد روغنی، خودکار گچی یا نشانگر  خشک برای برچسب‌گذاری چیزهای داخل آن استفاده کنید.
 

بطری های خود را با آهنرباهای قدرتمند بالا ببرید

 
بطری های شیشه ای آماده تسخیر یخچال شما هستند به طوری که جای چیزی دیگه باقی نمونه !. با آهنرباهای قدرتمندی که هر بطری با درپوش فلزی  آنرا را نگه داری می کند، آنها را بلند کنید و به  سقف یخچال بچسبانید. به این ترتیب، آنها به راحتی قابل مشاهده هستند، دسترسی به آنها آسان است و فضای زیادی در زیر برای چیزهای دیگر باقی می ماند.
 
 
بطری ها را با گیره های کلاسور روی هم قرار دهید

 
برای همه بطری‌هایی که درب فلزی ندارند، می‌توانید با گیره‌های کلاسور به طور هوشمندانه ای عمل کنید: وصل کردن یک جفت از آن‌ها به لت‌های قفسه یخچال‌تان، کار  شما را آسان می کند و فضا را برای ظروف دیگر باز می کند.
 
کیسه های پلاستیکی باز را با گیره های کلاسور جمع کنید 

 
دفعه بعد که کیسه‌ای از سبزیجات یخ زده و یا هر نوع دیگری از کیسه و پلاستیک داشتید می توانید  آن را در اطراف شکاف‌های قفسه‌تان ببندید،  به این ترتیب، کیسه ها را مثل لباس روی رخت پهن کنید. حتی م توانید آن ها را پشت به هم توسط یک وسیله ای مثل عکس دوم بچینید
 
فضای ذخیره سازی خود را با کشوهای زیر قفسه دو برابر کنید
 
به این فکر کنید که فضای بلااستفاده داخل یخچال شما کجاست. احتمالاً این فضا ها درست زیر قفسه بالا هستند. این راه حل ساده سبدهای یخچال است، مجموعه ای از کشوها است که به شما امکان می دهد اقلام کوچک را در فضای درست زیر هر قفسه ذخیره کنید.

تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد جمع کنید
 
این ضرب المثل  که همه تخم مرغ ها تون را در یک سبد نگذارید را فراموش کنید.

از یک جعبه چوبی برای ذخیره ونظم دهی استفاده کنید
 
می توانید برای افزایش فضای یخچال خود ا زیک جعبه کوچک داخل یخچال خود استفاده کنید .

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.