بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

انواع برس های ریمل

انواع برس های ریمل
برس های ریمل



هر کسی که می گوید به ریمل خود وابسته نیست ، ممکن است هنوز از ریمل مناسب استفاده نکرده باشد. ریمل خوب فقط  فرمول بکار رفته  نیست ، بلکه نوع  برس نیز  تعیین کننده می باشد و اگر برس مناسب نوع مژه های شما نباشد نمی توانید ظاهر دلخواه خود  را به دست آورید.

اولین چیزی که در مورد برس های ریمل باید گفت چیست؟

برس های ریمل از نظر شکل و اندازه بسیار متنوع هستند و ممکن است انتخاب درست آن یک چالش واقعی باشد. چه منحنی ، انعطاف پذیر ، نازک ، ضخیم  باشند ، تنوع بسیار چشمگیر است و به سختی می توان با تنوع آن همگام شد. با این حال ، هر برس ویژگی های خاص خود را دارد و برای انواع خاصی از مژه ها نیازهای خاصی را برآورده می کند.




هنگام خرید ، یک نکته را همیشه باید در نظر داشته باشید: شما باید فرمول ریمل مناسب و برس مناسب مژه ها و ظاهری که به دنبال آن هستید را ار قبل انتخاب کنید.

بیایید به سراغ رایج ترین انواع برس های ریمل برویم تا بتوانید خودتان تصمیم بگیرید که مناسب مژه ها و نیازهای شما است یا خیر .




1. برس ریمل کلاسیک

این احتمالاً محبوب ترین برس است و همیشه به مژه های شما حجم خوبی می بخشد. پیدا کردن ریمل مژه و ابرو با برس کلاسیک نباید سخت باشد.

2. برس ریمل مژه و ابرو با شانه منحنی

وقتی می خواهید مژه های خود را فر کنید ، این عالی است. این نوع چوب می تواند فر طبیعی مژه های شما را تقلید کند ،

وقتی به دنبال تقویت فرهای مژه خود هستید ، یک روش خوب این است که ریمل را روی ریشه بگذارید. اگر می خواهید ریمل زیادی روی نوک مژه بمالید ، فقط مژه های خود را سنگین کرده و منجر به از بین رفتن فر می شوید.


3. چوب میکرو

خیلی ها فکر می کنند که برس های پر مو برای پوشش خوب مژه ها بهترین کار را می کنند ، اما این همیشه درست نیست. اگر قصد دارید ظاهری تمیز و با شفافیت بیشتری داشته باشید ، میکرو نیز کار خود را بسیار خوب انجام می دهد.

همچنین اگر می خواهید ریمل خود را لایه لایه بزنید ، بدون قسمت جمع شده ، باید  از برس میکرو استفاده کنید. اگر از ریمل خود روی مژه های پایینی نیز استفاده می کنید ، میکرو بسیار عالی خواهد بود زیرا باعث تمیز شدن قسمت پایینی آن نیز می شود.

4. برس مخروطی
این یک برس عالی است که می توانید برای رسیدن به مژه های ریز به سمت گوشه داخلی چشم خود استفاده کنید. انتهای نوک تیز این نوع برس ریمل فقط برای آن قسمت عالی است.
در مورد انتهای بزرگتر سر برس ، تمرکز  روی مژه های بیرونی ، که برای ظاهر چشم گربه ضروری است ، کمک می کند.
 حتی اگر این نوع برس بهترین انتخاب برای ایجاد حجم نباشد ، یک گزینه عالی برای پوشش کامل است.

5. برس Tapered
نوک تیز این برس  ریمل مجهز به یک سر نوک دقیق و موهای ضخیم در زیر آن است که حجم چشمگیری را به ارمغان می آورد. می توانید از این  نوک تیز برای پوشاندن مژه های کوچک استفاده کنید و ظاهر خود را کامل کنید.





 

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.