بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

میسلار واتر چیست

میسلار واتر چیست
میسلار واتر چیست؟

"میسلار واتر پاک کننده ای است حاوی مولکول های سورفکتانت معلق که به طور طبیعی باعث جذب خاک و روغن می شوند." .در اصل ، این روغن به حالت معلق در یک شوینده شبه آب است که به پاک کردن آرایش و کثیفی ، آسان تر از یک پاک کننده معمولی کمک می کند.

آب میسلار یک محصول مراقبت از پوست چند منظوره است که به عنوان یک محصول مورد علاقه متخصصان زیبایی و پوست شناخته شده است.

این ماده با استفاده از آب تصفیه شده ، مرطوب کننده هایی مانند گلیسیرین و سورفاکتانت های ملایم ساخته می شود که ترکیباتی هستند که برای پاکسازی استفاده می شوند.

مولکول های این سورفاکتانت های ملایم به هم می پیوندند و میسل ها را تشکیل می دهند ، نوعی ساختار شیمیایی کروی که به بیرون کشیدن آلودگی و چربی از پوست کمک می کند .

آب میسلار نه تنها ملایم است بلکه در از بین بردن آلودگی ، آرایش و روغن نیز بسیار موثر است و به شما کمک می کند منافذ پوست را هنگام رنگ آمیزی پوست پاک کنید.

بعلاوه ، فاقد الکل است و در عین حال که باعث تحریک و التهاب می شود ، پوست شما را نرم ، لطیف و صاف نگه می دارد ، به تقویت آب بدن کمک می کند .

میسلار واتر

میسلار واتر چه تفاوتی با یک شوینده طبیعی دارد؟

 بسته به ماده شوینده ، آنها از جهات مختلفی می توانند متفاوت باشند. 'پاک کننده ها حاوی موادی هستند که در واقع می توانند به داخل منافذ نفوذ کرده و بسیار عمیق تر از یک میسلار واتر که روی سطح پوست می ماند کثیفی ها را پاکسازی کنند. علاوه بر این ، بسیاری از میسلار واتر ها به دلیل داشتن مواد تشکیل دهنده  ، می توانند در سطح پوست باقی مانده باقی بمانند و از پوست برداشته نشوند."

چه نوع پوستی نباید از آب میسلار استفاده کند؟

میسلار واترمی تواند خبر خوبی برای افرادی باشد که دارای پوستی متراکم هستند و مستعد شکستگی هستند." دلیل این امر این است که مواد استفاده شده در میسلار واتر باقی مانده سطحی بر روی پوست باقی می گذارند که می تواند مانند یک روغن عمل کند و باعث مسدود شدن منافذ شود.آنها همچنین می توانند برای افرادی که دارای پوست حساس هستند مشکلاتی ایجاد کنند زیرا بسیاری از آنها حاوی مقدار زیادی الکل هستند که پوست را خشک می کنند و می توانند بسیار معطر باشند که اغلب باعث تحریک حساسیت می شود."
 
 
 

میسلار واتر

چگونه از آب میسلار استفاده کنید؟

"آب میسلار هنگامی که به عنوان پاک کننده آرایش استفاده می شود ، می تواند عالی باشد ، به خصوص برای آرایش چشم ، اما من همیشه توصیه می کنم پس از آن از پاک کننده حاوی اسید سالیسیلیک استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که بقایای باقی مانده به طور کامل از پوست پاک می شود ..

عملاً ، میسلار واتر مانند یک پاک کننده معمولی که روی صورت خود می مالید و می شوید ، کار نمی کند. از آنجا که بافت به یک تونر یا ماده اصلی نزدیکتر است ، میسلار واتر بهتر است به یک پنبه  زده شود یا از یک پد یکبار مصرف استفاده شود  . علاوه بر این که از میسلار واتر برای پاک کردن آرایش خود استفاده می کنید ، می توانید از آن برای مرتب کردن خط چشم برای زیبایی فوق العاده استفاده کنید. به سادگی یک پد پنبه ای یا برس آرایشی لبه مستقیم را مانند برس خط چشم در میسلار واتر خود قرار دهید و در امتداد لبه چشم خود بکشید تا خطی دقیق و گرافیکی بدست آورید.


امروزه میسلار واتر به راحتی در دسترس است و به عنوان یک محصول پرطرفدار در نظر گرفته می شود زیرا برای انواع پوست مناسب است (حتی کسانی که دارای پوست حساس هستند ). همچنین برای مصرف روزانه  در هنگام حرکت ایده آل است زیرا می توانید از آن برای پاک کردن آرایش و شستن صورت بدون نیاز به شستشوی آن توسط مواد شوینده استفاده کنید ، که کاملا بازی را تغییر می دهد.

میسلار واتر چگونه کار می کند؟

نگذارید کلمه آب شما را فریب دهد دکتر روساک می گوید: "آب میسلار جایگزین خارق العاده ای برای پاکسازی پوست است زیرا حاوی آب نرم همراه با میسل است که گلوله های ریزی از روغن است که به طور طبیعی جذب بقایای پوست می شود."

میسل ها مانند آهن ربا های ریز عمل می کنند و ناخالصی های سطح پوست را به خود جذب می کنند - فکر کنید: خاک ، روغن و آرایش. این به آنها اجازه می دهد تا تمام اسلحه ها را بدون از بین بردن پوست یا از بین بردن تعادل طبیعی آن از بین ببرند. دکتر روساک می گوید: "ثابت شده است که میسل های سورفاکتانت نسبت به لیپیدهای طبیعی پوست کمتر تهاجمی بوده و برای سلامت پوست ضروری هستند."

صبر کنید - تفاوت آب مایسل با تونر چیست؟

Yoon-So Cindy Bae ، MD ، متخصص پوست در NYC می گوید: "تونرها می توانند حاوی الکل باشند." این الکل موجود در تونر است که می تواند پوست شما را از بین ببرد یا برخی از عوارض جانبی را برای شما ایجاد کند ، به همین دلیل است که آب مایسل یک گزینه عالی است که می تواند بعد از تمیز کردن مانند یک تونر نیز استفاده شود. دکتر روساک می گوید: "فرمول پیچیده آن همان ویژگی های تونر را بدون مواد خشن و سفت کننده روغن ارائه می دهد."

نحوه استفاده از آب میسلار.

بهتر است  میسلار واتر روی پنبه قرار گیرد. میسل ها به پنبه می چسبند و در حالی که آن را روی صورت خود می کشید ، آلودگی و آرایش صورت شما را پاک می کنند. از آنجا که فرمول ملایم و مرطوب کننده است ، پس از تمیز کردن نیازی به شستشو نیست. درعوض ، به پوست خود اجازه دهید  خیس بخورد زیرا در طول روز به جادوی خود ادامه می دهد.

نکته مثبت: به جای اعتماد به دستمال های مرطوب آرایشی که می توانند انواع مواد شیمیایی تحریک کننده را داشته باشند ، یک بطری و چند لنت پنبه ای را در کیف خود نگه دارید و قبل و بعد از زدن میسلار واتر از آن استفاده کنید تا منافذ پوست شما پاک شود و پوست شما مرطوب شود.



 5 مزیت و کاربرد میسلار واتر :

1-  آبرسانی به پوست

اکثر انواع میسلار واتر دارای ترکیبات آبرسان مانند گلیسیرین است که نشان داده شده است به پوست کمک می کند رطوبت را به طور موثرتری حفظ کند.

در یک مطالعه ، استفاده از گلیسیرین برای  پوست تحریک شده در بازگرداندن رطوبت پوست و افزایش عملکرد طبیعی پوست موثر بود .

یک بررسی دیگر گزارش داد که گلیسیرین در صورت استفاده موضعی ممکن است به بهبود زخم کمک کند ، از شما در برابر تحریک محافظت کند و باعث بهبود هیدراتاسیون شود .

علاوه بر این ، سورفاکتانت های موجود در آب مایسل بسیار ملایم و کمتر تحریک کننده هستند ، و این باعث می شود که گزینه مناسبی برای کسانی باشد که پوست خشک دارند .

2. آلودگی و روغن را از بین می برد

آب میسلار معمولاً به عنوان پاک کننده صورت برای از بین بردن آرایش ، آلودگی و چربی از پوست استفاده می شود.

این به دلیل وجود میسل ها است که ترکیباتی هستند که در پاک سازی آلودگی و چربی بسیار موثر هستند و پوست را شفاف نگه می دارند.

میسل همچنین می تواند نفوذپذیری پوست شما را افزایش دهد ، به مواد پاک کننده اجازه می دهد تا به لایه های عمیق پوست برسند .

نشان داده شده است که گلیسیرین نفوذپذیری پوست را نیز افزایش می دهد ، که می تواند اثر بخشی ترکیبات پاک کننده موجود در آب مایسل را افزایش دهد .

    خلاصه

    آب میسلار اغلب برای از بین بردن آرایش ، کثیفی و چربی پوست استفاده می شود. چندین ماده از آن می تواند نفوذپذیری پوست را افزایش دهد و باعث پاکسازی عمیق تر شود.

4- پوست را شفاف نگه می دارد

آب میسلار می تواند به تمیز نگه داشتن پوست کمک کند ، به ویژه برای کسانی که دارای آکنه ، منافذ مسدود شده یا لکه های پوستی هستند.

شرایطی مانند آکنه اغلب به دلیل مسدود شدن منافذ پوستی ایجاد می شود که می تواند ملتهب شده و به جوش تبدیل شود .

اگرچه تحقیقات در مورد اثرات میسلار واتر به خودی خود محدود است ، اما چندین مطالعه نشان داده است که استفاده از یک شستشوی ملایم صورت می تواند به بهبود آکنه و کاهش جوش های سرسیاه کمک کند .

علاوه بر این ، میسلار را می توان فقط با استفاده از یک پنبه استفاده کرد ، این امر دیگر نیازی به برس و براش های شستشوی صورت که می تواند میکروب ها و باکتری ها را گسترش دهد ، از بین می برد.

    خلاصه

    آب میسلار می تواند به از بین بردن آلودگی و روغن کمک کند ، که ممکن است از جلوگیری از منافذ پوستی و جوش ها برای شفاف نگه داشتن پوست کمک کند.


5. قابل حمل و راحت

علاوه بر تمام مزایای مرتبط با میسلار واتر ، این محصول قدرتمند قابل حمل ، راحت و دارای کاربرد آسانی است.

از آنجا که به عنوان پاک کننده  آرایش عمل می کند ، نیاز شما را به چندین محصول دیگر برای مراقبت از پوست ، که می توانند فضا را گرفته و درهم و برهمی کابینت شما را افزایش دهند ، کاهش دهد.

همچنین برای مسافرت بسیار مناسب است و در شرایطی که ممکن است به آب روان دسترسی نداشته باشید می تواند مفید باشد.

اندازه های کوچکتر نیز برای زمانی که در حال حرکت هستید یا فضای کمتری دارید در دسترس است.


عوارض جانبی بالقوه

اگرچه میسلار واتر اغلب به عنوان یک محصول چند منظوره تبلیغ می شود ، اما ممکن است در مورد همه افراد صدق نکند.

به عنوان مثال ، اگرچه می تواند برخی از آرایش ها را از بین ببرد ، همچنین ممکن است لازم باشد از یک دستمال مرطوب یا پاک کننده صورت برای پاک کردن کامل آرایش های سنگین و ضد آب استفاده کنید.

عدم حذف صحیح آرایش چشم می تواند به بیماری به نام اختلال عملکرد غده Meibomian (MGD) کمک کند ، که با علائمی مانند ناراحتی چشم ، خشکی و درد مشخص می شود.

علاوه بر این ، افرادی که بیماری پوستی خاصی دارند ممکن است برای رفع نیازهای خاص خود به محصولات مراقبت از پوست اضافی نیاز داشته باشند .

اگر هر گونه نگرانی در زمینه مراقبت از پوست دارید ، بهتر است با یک متخصص بهداشت و درمان معتمد مشورت کنید تا روال مناسب شما را پیدا کند.

خط آخر

آب میسلار یک محصول مراقبت از پوست است که می تواند به پاکسازی و تونر شدن پوست کمک کند.

علاوه بر تقویت آبرسانی به پوست ، از بین بردن آلودگی و چربی و کمک به تمیز نگه داشتن پوست ، برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب است.

به علاوه ، قابل حمل ، راحت و آسان برای استفاده است ، و آن را به یک ارزش افزوده به برنامه مراقبت از پوست تبدیل می کند.
.

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.