بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

چطوری پوستم جوان بمونه ؟

راز و رمز جوان موندن پوست چیست ؟

مشاهده مقاله

انتخاب بهترین مرطوب کننده برای پوست خشک

شستشوی دست توی این روزهای کرونایی تقریباً خشکی پوست را تضمین می کند. همینطور هوای سرد هم در روزهای آینده می تواند این مشکل را تشدید کند . بنابراین حفظ نرمی و لطافت پوست به وسیله محصولات مرطوب کننده با وجود رعایت بهداشت در زمینه مقابله با بیماری های ویروسی مثل کرونا و آنفلونزا بهترین راه برای مقابله با خشکی پوست می تونه باشه در این پست به شما راهکارهایی بر افزایش نرمی و لطافت پوست شما ارائه می دهیم .

مشاهده مقاله

میسلار واتر چیست

میسلار واتر چیست؟ "میسلار واتر پاک کننده ای است حاوی مولکول های سورفکتانت معلق که به طور طبیعی باعث جذب خاک و روغن می شوند." .در اصل ، این روغن به حالت معلق در یک شوینده شبه آب است که به پاک کردن آرایش و کثیفی ، آسان تر از یک پاک کننده معمولی کمک می کند.

مشاهده مقاله

32 راز زیبایی که کسی به شما نمی گوید

همه ما تا به حال چندین باربه آرایش های آنلاین نگاه کردیم و با خود فکر کردیم که کاش"راهی بود که بتوانم این کار را انجام دهم!" واقعیت این است که با چند نکته و ترفند زیبایی می توانید یک شبه به یک حرفه ای تبدیل شوید. دانستن چند ترفند زیبایی نه تنها به شما در رسیدن به آرایش ظاهری که می خواهید برسید کمک می کند بلکه به شما کمک می کند تا آنچه را که از قبل می دانستید را کامل و کامل تر کنید.

مشاهده مقاله

جلوگیری از بروز علامت های پیری

پیری بخشی طبیعی از زندگی است. با این حال ، این بدان معنا نیست که پذیرش علائم بارز پیری آسان است. مقابله با علائم رایج پیری که به مرور زمان بر روی پوست شما ظاهر می شود ، می تواند دشوار باشد. چین و چروک ، خطوط ریز و لکه های قهوه ای به هیچ عنوان دلچسب نیست و رشد مداوم آنها می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. شما نمی توانید از پیری به طور کلی جلوگیری کنید. این یک روند اجتناب ناپذیر است اما ، بسیاری از روشهای ساده و مؤثر برای جلوگیری از علائم مشهود پیری در طولانی مدت وجود دارد.

مشاهده مقاله

7 روش آسان برای مراقبت از پوست

خیلی از خانم ها صد ها هزار تومان وساعت ها زیادی را صرف مراقبت از پوست خود می کنند .مراقبت از پوست چالشی است که تقریبا هر زنی با آن درگیر است .در حالیکه یک روتین مراقبت از پوست بسیار مهم است اما نباید باعث ایجاد استرس بیش از حد و مشکلاتی شود که قبلا وجو نداشته است . در ادامه 7 روش آسان و موثر برا ی مراقبت از پوست شما معرفی می شود .

مشاهده مقاله