بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

ریمل اسنس

ریمل اسنس
برند اسنس

در سال 2001 بانویی به نام کریستینا، بنیان گذار برند اسنس بود. این برند در سال 2002 در فروشگاه های کشور آلمان ارائه می شد و بعد در سال 2007 پس از نشان دادن کیفیت بالا و قیمت مناسب خود در بین مشتریان خود، کم کم به بیشتر کشور های دنیا هم صادر می شد.  برند Essence  تا کنون ریمل های متفاوتی را روانه بازار کرد است در این پست مشخصات این ریمل ها و قیمت ریمل اسنس را بررسی می کنیم تا بتوانید بر حسب نیاز خود ریمل مورد غلاقه خود را پیدا کنید اما قبل از مطالعه این پست نگاهی به مقاله خرید بهترین مارک ریمل بیاندازید تا با بهترین ریمل برای چشمان خود آشنا شوید .

خب بریم سراغ معرفی :
اولین ریمل اسنس که محبوبترین اون هم محسوب میشه ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume  است که در ایران به ریمل صورتی اسنس نیز معروف هست .

ریمل صورتی اسنس

ویژگی های ریمل I Love Extreme Crazy Volume   یا همان Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara (ریمل صورتی اسنس) :

- افزایش طول مژه ها

- افزایش حجم مژه ها

- ماندگاری بالا

- جدا کننده ی مژه ها

-  بدون ایجاد حساسیت

- فوق العاده مشکی

- مورد تائید چشم پزشکان

-  مانع از شکنندگی و خشکی مژه ها 
برای چه افرادی مناسب است:
ریمل کریزی، برای دخترهای جوانی که طبق مد روز و خواهان ریملی با ظاهری فانتزی و قیمت مناسبند، پیشنهاد می شود.
به علاوه مناسب افرادی است که مژه های کم حجم و نازک دارند.

چه تاثیری دارد :
پس از استفاده این ریمل، مژه هایی بلند و حجیم، بدون ایجاد چسبندگی و تجمع مواد بر روی مژه را تجربه خواهید کرد. با استفاده از این ریمل جذابیت و گیرایی چشم های شما بیشتر خواهد شد.

قیمت ریمل اسنس صورتی : 80000 تومان
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دومین ریمل اسنس  ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume   یا همان Essence I Love Extreme Volume Mascara است که به ریمل مشکی اسنس نیز معروف است :
 
ریمل اسنس مشکی

ویژگی های ریمل اسنس مشکی :

ویژگی های اصلی :

- افزایش طول مژه ها

- افزایش حجم مژه ها

- ماندگاری بالا

- بافت سبک

- جدا کننده ی مژه ها

-  بدون ایجاد حساسیت

- فوق العاده مشکی

- مورد تائید چشم پزشکان

- مانع از شکنندگی و خشکی مژه ها  

برای چه افرادی مناسب است :

ریمل آی لاو اکستریم، برای دخترهای جوانی که طبق مد روز و خواهان ریملی با ظاهری فانتزی و قیمت مناسبند، پیشنهاد می شود. به علاوه مناسب افرادی است که مژه های کم حجم و نازک دارند.

چه تاثیری دارد :
پس از استفاده این ریمل، مژه هایی بلند و حجیم، بدون ایجاد چسبندگی و تجمع مواد بر روی مژه را تجربه خواهید کرد. با استفاده از این ریمل جذابیت و گیرایی چشم های شما بیشتر خواهد شد.

قیمت ریمل مشکی اسنس : 80000 تومان
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ریمل حجم دهنده و حالت دهنده اسنس مدل I Love Extreme Curl and Volume
 

ریمل سبز اسنس
ریمل سبز اسنس دارای ویژگی های زیر است :

این ریمل که در ایران به ریمل سبز اسنس نیز معروف است برای حجیم کردن مژه‌ها ساخته شده‌اند و برخی برای حالت دادنشان و تنها تعداد اندکی از محصولات هستند که هر دو کار را با هم انجام می‌دهند. ریمل حجم دهنده و حالت دهنده اسنس مدل I Love Extreme حجم 12 میل دارای برس پلاستیکی xxl است که حاوی فرچه های کوچک‌تر هستند، این مزیت باعث شده رنگدانه‌های بیشتری را در خود جای دهد و حجم مژه‌ها را تا حد زیادی افزایش دهد. به طور کلی ریمل‌ های حجم دهنده دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی هستند که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شوند. ترکیب این برس و بافت فوق العاده مشکی این ریمل ظاهری شگفت انگیز برای مژه های شما به ارمغان می آورد. ریمل حجم دهنده و حالت دهنده اسنس مدل I Love Extreme مورد تایید متخصصین قرار گرفته است و دارای ماندگاری بالایی نیز می باشد.
قیمت ریمل سبز اسنس : 102000 هزار تومان

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ریمل حجم دهنده اسنس مدل Lash Princess

 
ریمل حجم دهنده اسنس مدل Lash Princess
 

ویژگی ها :

ریمل اسنس پرنسس essence ریمل اسنس lash princess volume mascara یا همون ریملی هست که بدنه مشکی با طرح های نارنجی رنگ داره. این ریمل یه براش خیلی خوب بزرگ داره که هر مژه ای با هر ابعادی رو پوشش میده .فرقی نمیکنه که شما مژه های بلند داشته باشید یا کلی خورده مژه و مژه های ریز بزرگ بودن براش ریمل لش پرنسس اسنس باعث میشه تمام مژه هاتون خیلی خوب و یک دست حجم پیدا کنه و پرتر دیده بشه سری پرنسس اسنس تولید شده تا مژه های شما درست مثل مژه های یه شاهزده خانم زیبا و جذاب بشه. ریمل های اسنس سری پرنسس شکل و ظاهر یه پرنسس گرفته است.
این ریمل یه حجم نفس گیر به مژه هاتون میده و با داشتن رنگ مشکی تیره باعث میشه یه آرایش تقریبا خلیجی رو روی صورتتون پیدا کنید. اگه برای مصرف روزانه میخواهید از ریمل لش پرنسس volume استفاده کنید تنها یک بار استفاده از براش برای رنگ دادن به مژه ها و حجم دادن کافی هست چون استفاده بیشتر باعث میشه حجم مژه ها بیشتر بشه و آرایش شما سنگین تر به نظر بیاد .ولی برای جشن ها و مراسم ها و یا زمانی که میخواهید ریملتون حجم فوق العاده ای داشته باشه میتونید بعد از اینکه یکبار مژههاتون رو با یک براشی که تازه از ریمل دراومده کامل ریمل زدید و خشک شد دو تا ۳ بار دیگهاینکار رو تکرار کنید و یه آرایش خیلی خوب عربی رو روی چشمهاتون داشته باشید یک بافت مشکی و نرم دارند و یک گزینه خیلی خوب برای رنگ و رو دادن و زیبا کردن مژه های شما در مهمانی ها و جشن های شماست
نحوه استفاده فرچه آغشته شده به ریمل را به آرامی به روی ریشه مژه ها قرار دهید و تا نوک مژه ها به سمت بالا بکشید.برای زیباتر شدن مژه ها این حرکت را چندین بار تکرار کنید.

قیمت ریمل اسنس پرنسس اسنس  :  130000

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ریمل حجم دهنده اسنس مدل lashes of the day

 
ریمل حجم دهنده اسنس مدل lashes of the day
ریمل مدل «»Lashes of the day» از نوع super volume و دارای برس انعطاف‌پذیر بوده که از چسبندگی مژه‌ها به هم خودداری می‌کند. این محصول با رنگ کاملاً مشکی و برس انعطاف‌پذیر حجم قابل توجهی به مزه می‌دهد که برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند مناسب خواهد بود. شرکت اسنس Essence ریمل حجم دهنده مدل Lashes of the day را وارد بازار کرده است که این محصول با رنگ کاملاً مشکی و برسی سیلیکونی جهت حجم دار کردن مژه است.
  • پارابن : دارد
     
  • حجم : 12 میلی لیتر
     
  • ضد آب :خیر

    دارای برس محکم و جداکننده مژه

     با قابلیت حجم‌دهندگی تک به تک مژه‌ها
     
    قیمت ریمل لش اف دی : 100000
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ریمل حالت دهنده اسنس مدل Volume Stylist 18h Curl and Hold Mascara
https://www.kajalmarket.com/Product/Details/3887/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-volume-stylist-18h-curl-and-hold-mascara
ویژگی ها : 

اگه دنبال یه ریمل هستید که هم به مژه هاتون حجم بده ، هم بلندشون کنه و خرده مژه دار باشه و خوب بهشون پیج و تاب بده اسنس ریمل volume stylist رو به شما پیشنهاد میده.اسنس تضمین میکنه که این ریملش به مدت ۱۸ ساعت تمام مژههاتون رو حالت دار و خوب وخوش استایل و شیک و پیک نگه میداره.
این ریمل رنگ مشکی خوب و طبیعی داره نه خیلی کمرنگه نه خیلی پررنگ که مژه ها رو از حالت طبیعی بودن در بیاره و حتی کوچکترین مژه های شما رو هم بلند میکنه و کلا این ریمل اسنس رو شما بیشتر بلند کننده و حالت دهنده بدونید تا حجم دهنده .

این ریمل  با واکس های میکرو استایل حجم دهنده مجهز شده ، 18 ساعت حجم ظریف و ماندگاری را  مژه های شما فراهم می کند و فر زیبایی را روی مژه های  شما  در تمام روز نگه می دارد.
به هر مژه می رسد: برس مخصوص آن ایده آل برای رسیدن به کوچکترین مژه ها است و شما را با یک مژه زیبا و فر دار روبرو می کند!
CURLS & HOLDS تمام روز! فرمول طولانی مدت آن  تمام روز نیاز شما را برطرف می کند . صبح درخواست دهید و آماده تحویل گرفتن مژه هایی جذاب در طول روز هستید!

قیمت ریمل کرل اند هولدز :  135000

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ریمل حجم دهنده اسنس مدل Stylist 18h Lash Extension

ویژگی ها :
  • دوام و ماندگاری 18 ساعته به دلیل داشتن فیبر
  • دارابودن حجم دهندگی و حالت دهی به مژه ها
  •  داشتن احساس سبکی بر روی مژه
  • ضد حساسیت  بودن به خاطر عدم وجود پارابن
  • به دلیل دارا بودن موم مایکرو، از خشک شدگی و شکستن مژه ها جلوگیری می  کند.
ریمل Esense  مدل 18h stylist، مژه ها را بلند و خوش حالت و قوس دار می کند و زیبایی چشمان شما را که مرکز اصلی تجمع زیبایی چهره می باشند، بیشتر می کند. تمام خانم ها در هر سنی که هستند می توانند با خرید ریمل اسنس حجم دهنده مدل 18h stylist از مو تن رو، اورجینال آن را تهیه نمایند و برای جشن ها و مهمانی های خود از آن استفاده کنند.
 
قیمت ریمل لش اگستنشن :  135000


شما کدوم ریمل را استفاده کردید برای ما نظراتتون را راجع ریمل های اسنس بنویسد

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.