بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

11 کاربرد عود در خانه

11 کاربرد عود در خانه
1- برای تمرین یوگا : حتما شما هم نمی خواهید که هنگام تمرن یوگا ، بخارهای سمی ،رایجه های مصنوعی بد بو استنشاق کنید ، پیشنهاد ما به شما استفاده از عودهی خوشبو کننده است .
 


 

2- برای مدیتیشن : هنگام مدیتیشن و غرق شدن در سعادت ،حس بویایی خود را تسکین دهید .

3- برای باز کردن ذهن : زندگی زیبا یعنی احساسات خوب ، ارتباط با خود و پیدا کردن یک لحظه ناب در این دنیای شلوغ که بتوان آنرا به سادگی بدست آورد . می توانید همراه با انواع عودهای طبیعی با یک لیوان چای و کتاب از خود پذیرایی کنید .

4- برای آزاد کردن احساست روحی :عود مانند کانالی برای دسترسی به اعماق وجود انسان است و می تواند تمرکز و توجه شما را تعمیق کند می توانید از عود برای بالا بردن تمرکز و ایجاد آرامش و هماهنگی ذهنی استفاده کنید .

5- برای آزای عاطفی : بعضی از عود ها سیستم عصبی و حس آرامش انسان را تقویت می کند و انسان را آرام می کند وبعضی هم احساس شادی و انرژی را ترویج می کند . بعضی از آنها حتی حساسیت و برانگیختگی جسمی را بیشتر می کند .

6- برای الهام گرفتن : همیشه عطرهای سنتی مثل وانیل ، تمشک ، چوب ، اسطخودوس  احساسات قدرتمندی را در انسان بوجود می آورد و البته آنها الهام بخش نوشتن شعر هستند و می تواند حتی الهام بخش تمرینات یوگا باشد .



7- برای تجدید کارهای روزمره : درست مثل کارهای روزمره دیگری که انجام میدهید مثل لم دادن روی کاناپه و تلوزیون ، می توانید در این لیست روشن کردن عود را هم جزو لیست کارهای روزمره خود قرار دهید .

8-برای تقویت احساسات : شما یک نوشیدینی ، غذای مورد علاقه ، سرگرمی دلخواه دارید چرا یک عود با زایحه مورد علاقه خود نداشته باشید ؟

9- برای آرامش : نظرتان راجع به یک جمام داغ و یک عود روی لبه پنجره چیست ؟

10- برای بهبودی : ثابت شده است که بو درمانی می تواند در درمان بسیاری از بیماری های روحی و جسمی مفید باشد .

11- برای ادامه دادن : اگر از کار زیاد در محیط خسته شده اید کمی از کار دست بکشید یک عود دست ساز را روشن کرده و کمی استراحت کنید .



 

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.