بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

دلایل خرید عود

دلایل خرید عود
کاربرد اصلی عود چیست ؟ عود کالایی است که در خانه میلیون ها نفر در سراسر جهان وجود دارد که به علت توانایی آن در بهبود بوی اتاق ،خانه شما را به  محیطی دلچسب تر تبدیل می کند . گذشته از آن دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود این کالا  به چنین کالای محبوبی در سراسر جهان تبدل شود .

1- کاهش استرس : بسیاری از افراد با مشاغل استرس زایی دست و پنجه نرم میکنند .عودهای دست ساز دارای خواصی هستند که می توانند  به کاهش ضربان قلب و کاهش استرس کمک کنند .امروزه پیدا کردن  لوازمی که سطح استرس شما را کاهش می دهد بسیار سخت و دشوار است .



افزایش تمرکز : هرکدام از عودها تاثیرات مختلفی در زمان روشن کردن دارند که این کاملا به مواد سازنده عود بستگی دارد .عود در زمان سوختن با متصاعد کردن مواد شیمییایی می تواند در زمان کارهای سخت ،مطالعه برای امتحان ، تمرکز شما را چندین برابر کند .
 


3- کمک کردن به کیفیت خواب : میلیون ها نفر از افراد در سرتاسر جهان مشکلات زیادی در زمینه به خواب رفتن و یا تجربه یک خواب عمیق دارند . این مشکلی هست که حل کردن آن با تکنیک های رایج مثل مدیتیشن میتواند بسیار سخت و زمانبر باشد. عود می تواند با متصاعد کردن انرژ های مثبت  به طور قابل توجهی مشکلات به خواب رفتن شما را کاهش دهد .

4- کمک به رفع افسردگی : پیدا کردن روشی برای خلاص شدن از احساسات منفی و افسردگی می تواند مشکل بزرگی باشد که اکثر مردم با آن درگیر هستند . استفاده از عود ممکن است درمان ان نباشد اما می تواند در ریلگس شدن و باز کردن کانالهای مغزی برای دریافت احساسات مثبت ،کمک کننده باشد .

5- دلایل مذهبی : در بسیاری از مذهب های رایج در سرتاسر جهان در زمان عبادت و راز و نیاز از عود استفاده می شود . برای مثال در چین و در ایین بودایی ها از عود برای افزایش معنویت در حالی که به خدای خود تعظیم می کنند استفاده می شود .در مسیحیت در کتاب مقدس گفته شده است که روشن کردن عود سمبل دعای مقدسین در بهشت است و توسط طیف عظیمی از شاخه های دین مسیحیت برای مراسم دعا و توبه استفاده می شود . همچنین گاهی اوقات در مراسم تشییع جنازه برای انتقال شخص به بهشت استفاده می شده است .
کتاب مقدس یهودیان به طور مفصل شیوه های بخور دادن با عود را توصیف می کند و ketoret به عنوان عودی برای استفاده در معبد در نظر گرفته شده است . همچنین یهودیت مدرن نیز از  روشن کردن عود برای آیین Hardalal در اواخر روز سبت استفاده می کند .

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.