بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

خرید بهترین ریمل

خرید بهترین ریمل
در این مقاله نکاتی را برای خرید ریمل در اختیار شما قرار می دهیم .از این نکات می توانید هر زمان که به فروشگاه برای خرید ریمل رفتید استفاده کنید.

1- طول مژه :امروزه چندین نوع از ریمل های افزایش دهنده طول مژه وجود دارد که می تواند برای دختران با مژه های کوتاه و زبر بسیار مفید باشد .اما با این حال ممکن است برای افراد با مژه های بلند مناسب نباشد .یکی از نکات اصلی که در هنگام خرید ریمل باید به آن توجه کنید طول مژه شماست .اگر نیاز به افزایش طول مژه دارید از انواع ریمل های افزایش دهنده طول مژه استفاده کنید . در غیر اینصورت ممکن است مژه های شما سنگین شده و احساس ناراحتی بکنید .

2- ضخامت مژه :اگر شما مژه های ضخیمی دارید به شما تبریک می گم بسیار خوش شانس هستید شما می توانید نمونه های استاندارد و سبک ریمل را انتخاب کنید . اما اگر مژه های  شما نازک هستند نیاز به یک محصول ویژه دارید که فرمول آن حاوی مواد حجم دهنده باشد و ابعاد مژه شما را افزایش دهد .

3- سایز چوب ریمل : در هنگام خرید ریمل حتما مطمئن شوید که با شکل ، سایز و طول ریمل هنگامی که آنرا در دست میگیرید راحت هستید. آیا هنگامی که ا ز آن استفاده می کنید به اندازه کافی راحت هستید ؟





4-نوع برس : قبل از خرید ریمل حتما موارد گفته شده بر روی بسته بندی محصول را بخوانید تا مشخص شود که ریمیل چه نوع قلم مویی را در خود دارد آنهایی که دور گرد دارند بسیار محبوب هستند . من شخصا نوع موج دار آن را می پسندم اما ممکن است دخترهایی باشند که از نوع موج دار آن متنفر باشند .

5- مقاوم در برابر آب : بجای انتخاب ریمل های ضد آب ،دنبال فرمول مقاوم در برابر آب باشید . متخصصین این حوزه می گویند که ریمل های ضد آب ممکن است حلقه هایی را در زیر چشمان شما به جا بگذارند که خلاص شدن از آن ممکن است سخت باشد .فرمول های مقاوم برابر آب از طرف دیگر از پاک شدن ریمل در زمان مرطوب بودن صورت شما یا زمانی که شما گریه می کنید جلوگیری می کندو شستشوی آنها ساده تر می باشد .

6- رویداد :اگر شما ریمل را برای یک رویداد بزرگ مانند مهمانی و یا عروسی می خواهید ، ریملی را انتخاب کنید که هر سه خصوصیت افزایش دهنده طول ،ضخامت و تیرگی را در خود داشته باشد . شما می توانید این نوع از ریمل های چند کاره را در بیشتر فروشگاه های اینترنتی از جمله فروشگاه اینترنتی کژال مارکت پیدا کنید .

7- رنگ : آخرین نکته در هنگام خرید ریمل ، مربوط به رنگ ریمل می شود . به طور کلی مشکی محبوب ترین انتخاب میان خانم ها می باشد و در هر فروشگاهی وجود دارد با این حال شما می توانید رنگ های قهوه ای ، آبی تیره و یا حتی بنفش استفاده کنید . سعی کنید رنگ های مختلفی علاوه بر مشکی را امتحان کنید نتایج آن می تواند بسیار سرگرم کننده باشد و استایل جدیدی را تجربه خواهید کرد .

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.