بازاری بزرگ در جیب شما
دانلود برنامه

لیست بهترین و پرفروش ترین وسایل چوبی آشپزخانه در سال 1402

لیست بهترین و پرفروش ترین وسایل چوبی آشپزخانه در سال 1402
سلام دوستای خوبم توی این پست می خوام راجع یکی از ترند ترین لوازم آشپزخانه یعنی وسایل چوبی آشپزخانه که این روزها خیلی بین خانواده های ایرانی محبوب شده صحبت کنم و با هم بهترین و پرطرفدار ترین ها رو با هم بررسی کنیم
وسایل چوبی آشپزخانه علاوه بر مزایای سلامتی که می توانند داشته باشند می توانند به عنوان ابزاری برای تزئین آشپزخانه شما هم استفاده شوند صرفنطر از اینکه آشپزخانه شما سبک مدرن دارد یا سنتی، لوازم چوبی مثل استند آشپزخانه یا بانکه های چوبی یا حتی قاشق و کفگیرهای چوبی می توانند ظاهر متفاوت و روح تازه ای را به آشپزخانه شما ببخشند.

استند چوبی آشپزخانه:
خب این محصل علاوه بر اینکه می تونه یه نظم دهنده عالی باشه می تواند بطور چشمگیری آشپزخانه شما رو خشگل کند.استندهای چوبی آشپزخانه دسترسی به وسایل را تسهیل کرده و فضایی گرم را به آشپزخانه شما میدهد. این استند ها در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار شده اند و در جنسهای مختلف چوب با مدلهای مختلف یک طبقه، دو طبقه و حتی سه طبقه تولید شدند. شما می توانید درون آنها انواع بانکه و جای حبوبات ، پا سماوری ، روغن ریز ، گلدان یا حتی وسایل دکوری بگذارید. حتی میتوانید از اونها در مهمانی ها ی خودتان استفاده کنید و بر روی آنها انواع شیرینی و یا قوری و چایی قرار برهید.
جالبه بدونید اولین طراحی این محصول توسط شرکت ایکیا انجام شد و به طور چشم گیری بین کاربران و تولید کنندگان ایرانی محبوب شد.

استند چوبی آشپزخانه
 


رایزر چوبی:
رایزر چهارپایه‌‌ای کوچک و پرکاربرد است که معمولا از چوب ساخته شده و در خانه و آشپزخانه‌ از آن استفاده می شود. رایزرها جنبه تزیینی دارد و به‌‌عنوان پایه گلدان، ظروف و سایر وسایل تزیینی از آن استفاده می‌شود. بعضی از رایزرها مانند تخته‌های چوبی پایه‌دار برای سرو غذا در آشپزخانه، کافی‌شاپ یا رستوران‌ها استفاده شده و بعضی دیگر، برای تزیین فضای خانه و زیباتر کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. از استند کیک، پایه‌های مجسمه، چند کتاب قرار گرفته روی یکدیگر، کاسه‌های چوبی یا تخته‌های برش نیز می‌توان به‌صورت رایزر استفاده کرد. رایزر چوبی آشپزخانه می‌تواند وسیله مناسبی برای قرار دادن وسایل و ظروف کوچک آشپزخانه، ظروف نگه‌داری نمک و ادویه‌جات و وسایل تزئینی مختلف باشد.






اردوخوری چوبی:
یکی از ظروفی که توی چند سال اخیر در ایران محبوب شده است ظروف پذیرایی و اردوخوری چوبی است. یکی از دلایلی که این ظروف را محبوب کرده امکان شستشوی آسان آنها است. اردو خوری چوبی متناسب مجالس و میهمانی ها می باشد که انواع تنقلات، آجیل و حتی سالاد داخل قسمت های آن بدون مخلوط شدن با یکدیگر قرار می گیرند. هوگر با ارائه طرح های متنوع از اردوو خوری چوبی نیاز شما را در این زمینه بر طرف خواهد کرد.







کفگیر و قاشق چوبی:
زیبایی طبیعی و تطبیق پذیری چوب با هر سبک طراحی داخلی  آن را به انتخابی محبوب برای وسایل آشپزخانه سالم تبدیل کرده است. از قاشق و کفگیر چوبی گرفته تا  تخته خردکن و غیره، قرن هاست که از ظروف چوبی آشپزخانه به دلیل مزایای بی شمار استفاده می شود.

به آشپزخانه خود رنگی از طبیعت بدهید
با مجموعه وسایل آشپزخانه چوبی  زیبایی طبیعت را به آشپزخانه خود هدیه دهید. وقتی صحبت از گزینه های سالم ظروف آشپزی می شود،  ظروف آشپزخانه چوبی به عنوان یک انتخاب ایمن و سازگار با محیط زیست برای پخت و پز روزانه محبوبیت پیدا می کند. نه تنها جذابیت روستایی را به آشپزخانه شما اضافه می کند، بلکه مزایای بی شماری را نیز ارائه می دهد که آن را به انتخابی عالی برای ماجراجویی های آشپزی شما تبدیل می کند.
 
آیا چوب برای ظروف پخت و پز خوب است؟
یکی از جذاب ترین جنبه های ظروف آشپزخانه چوبی طبیعت طبیعی و ارگانیک آن است. برخلاف مواد مصنوعی، ظروف چوبی برای پخت و پز، تخته های برش چوبی و کاسه ها از منابع تجدید پذیر ساخته می شوند. آنها عاری از مواد شیمیایی و سموم مضر هستند و آنها را برای تهیه و پخت غذا ایمن می کند. هنگامی که از ظروف آشپزخانه چوبی استفاده می کنید، می توانید با دانستن اینکه از یک گزینه سالم و پایدار استفاده می کنید، خیالتان راحت باشد. 

چه چوبی برای ظروف مناسب است؟
یکی دیگر از مزایای ظروف آشپزخانه چوبی خاصیت ضد باکتریایی آن است. مطالعات نشان داده است که انواع خاصی از چوب مانند انبه، چریش، شیشام و بامبو دارای خواص ضد باکتریایی طبیعی هستند که از رشد باکتری های مضر جلوگیری می کنند. این امر تخته و ظروف چوبی را به یک انتخاب بهداشتی برای تهیه غذا تبدیل می کند. بعلاوه سطوح چوبی برای چاقوهای شما ملایم هستند و به حفظ تیزی آنها برای مدت طولانی تری کمک می کنند. بنابراین، اگر هنوز در تعجب هستید، آیا ظروف چوبی برای  غذا خوردن بی خطر هستند، امیدوارم پاسخ خود را دریافت کرده باشید.

با انتخاب ظروف آشپزخانه چوبی ، تجربه غذاخوری خود را با لمس طبیعت ارتقا دهید. با طیف وسیعی از محصولات چوبی نفیس در کژال مارکت ، آشپزی سالم را به روشی طبیعی تجربه کنید. ملزومات آشپزخانه چوبی که از 100٪ چوب طبیعی ساخته شده است، نه تنها از نظر مواد غذایی بی خطر هستند، بلکه فاقد سموم هستند، بدون هیچ گونه پوشش شیمیایی، جلا مصنوعی یا رنگ با آگاهی از اینکه ظروف آشپزخانه چوبی بادوام و عاری از مواد مضر هستند، آشپزی سالم را با اطمینان تجربه کنید. 

تخته خردکن چوبی 
این تخته ها به طور طبیعی آنتی باکتریال و ملایم بر روی چاقوها، مناسب برای تهیه غذا هستند. همه تخته‌های خرد شده از 100% چوب طبیعی مانند چوب انبه، چوب کاج، چوب چریش، اقاقیا یا بامبو ساخته شده‌اند که آن‌ها را در مقایسه با تخته‌های پلاستیکی انتخاب سالم‌تری می‌سازد.  رنگ، جلا و پوشش‌های مصنوعی را فراموش کنید، زیرا تخته‌های خردکن چوبی کاملاً ایمن و بدون سم هستند. روش طبیعی خرد کردن و آماده کردن مواد خود را با تخته برش سبزیجات چوبی The Indus انتخاب کنید. از میان طیف گسترده ای از گزینه ها، تخته خردکن چوبی را انتخاب کنید که با نیاز شما  و بودجه شما مطابقت دارد.


 

متن نظر

لطفا به حساب کاربری خود وارد شوید

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.